کد مطلب : 10305 تاریخ مطلب : 1396/01/29

پورابراهيمي داوراني تأکيد کرد: لزوم به روزرساني قانون نظام صنفي کشور/ مسائل اصناف بايد رفع شود

رئيس کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي بر لزوم به روز رساني قانون نظام صنفي کشور تأکيد کرد.

محمدرضا پورابراهيمي داوراني در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري خانه ملت، در خصوص جلسه مشترک کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با اتاق اصناف که (دوشنبه، 28 فروردين ماه) برگزار شد، گفت: برنامهريزيهاي اقتصاد کشور بايد در مسير اجراي سياستهاي اقتصاد مقاومتي باشد؛ در اين راستا کميسيون اقتصادي با برگزاري جلسات با نهادها و دستگاههاي ذيربط تلاش خواهد کرد تا مشکلات اقتصادي حل شود.

نماينده مردم کرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي با تأکيد بر توانمندسازي اصناف در اقتصاد گفت: بايد آسيبشناسي کارشناسي در خصوص وضعيت اصناف صورت گيرد البته اين مسائل در نشست مشترک مطرح شد و مقرر شد پيشنهادات کارشناسي اتاق اصناف به کميسيون اقتصادي ارائه شود.

پورابراهيمي داوراني افزود: بايد در زمينه اصلاح قانون نظام صنفي پيشنويس کاملي تهيه شود و مطلوب اين است که به صورت طرح اين موضوع در مجلس مورد بررسي قرار گيرد.

وي افزود: در سفرهاي استاني کميسيون اقتصادي مجلس بايد اتاق هاي اصناف استانها مسائل مربوط به خود را در جلسات مشترک بيان کنند.

پورابراهيمي داوراني افزود: قانون نظام صنفي کشور نياز به بروزرساني دارد و بايد در اين زمينه کار شود.

رئيس کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي افزود: بايد موضوعات در رابطه با صندوق مکانيزه فروش و اصلاح قانون ماليات بر ارزش افزوده نيز در موضوع اصلاح قانون نظام صنفي لحاظ شود./

پايان پيام

نیمتا روزنامه های صبح کشور