کد مطلب : 15542 تاریخ مطلب : 1396/03/10

تابش:کليات لايحه ماليات برارزش افزوده در کميسيون برنامه و بودجه مجلس تصويب شد تابش:کليات لايحه ماليات برارزش افزوده در کميسيون برنامه و بودجه مجلس تصويب شد

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي از ارائه گزارش رئيس سازمان‌ خصوصي سازي در باره نحوه واگذاري سهام عدالت و پيش بيني سود توزيعي بين سهامداران و تصويب کليات لايحه ماليات بر ارزش افزوده در جلسه کميسيون برنامه و بودجه خبر داد.

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي از ارائه گزارش رئيس سازمان خصوصي سازي در باره نحوه واگذاري سهام عدالت و پيش بيني سود توزيعي بين سهامداران و تصويب کليات لايحه ماليات بر ارزش افزوده در جلسه کميسيون برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش ايرنا، محمدرضا تابش در جلسه روز سه شنبه کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اين خبر اظهارکرد: رئيس سازمان خصوصي سازي تعداد سهامداران را 42 ميليون و200 هزار نفر ذکر کرد و عنوان داشت که ظرف يکي دو ماه آينده سود دو دهک توزيع خواهد شد.

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: رئيس سازمان خصوصي سازي همچنين در پاسخ به سوالات و ابهامات اعضاي کميسيون اظهارکرد که با توجه به اينکه درمدت 10 سال گذشته ارزش سهام به 530 هزار تومان رسيده، سهامداران بايد به سامانه مراجعه و صورتحساب را ملاحظه نمايند و فيش واريزي براي تکميل سقف سهام را دريافت و اقدام کنند.

تابش با بيان اينکه دراين جلسه ارزش فعلي سهام حدود دو ميليون تومان ذکر شده است، تصريح کرد: پوري حسيني ابراز داشت که آنچه درخصوص سهام عدالت اجراشده، مر قانون نبوده و همه اقدامات گذشته را قبول ندارد ولي بنا به مصوبه شورايعالي اصل 44، قرار شده نسبت به گذشته کالبد شکافي نشود.

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکيد کرد: در اين جلسه عنوان شد که درخصوص واريز سود سهام عدالت هيچ مشکلي وجود ندارد، اما از نظر توليد و توزيع برگه هاي سهام و تسليم آن به سهامداران، چالش هايي وجود دارد.

دراين جلسه رئيس سازمان خصوصي سازي گزارشي از نحوه واگذاري سهام عدالت و پيش بيني سودي که بايد بين سهامداران توزيع شود، ارائه و در ادامه کليات لايحه ماليات بر ارزش افزوده تصويب شد.

نماينده مردم اردکان همچنين رسيدگي به کليات لايحه ماليات بر ارزش افزوده را دستور کار ديگر کميسيون برنامه و بودجه برشمرد و تصريح کرد: کليات لايحه راي آورد و رسيدگي به جزئيات آن براي رفع ايرادات و اعمال نقطه نظرات اعضا، به جلسات آينده موکول شد.

نیمتا روزنامه های صبح کشور