کد مطلب : 15625 تاریخ مطلب : 1396/03/29

رئيس اتحاديه مواد پروتئيني اراک مطرح کرد:مشکلي درخصوص تامين گوشت در شهرستان اراک نداريم

رئيس اتحاديه مواد پروتئيني اراک در گفتگو با روابط عمومي اتاق اصناف با اشاره به اينکه مشکلي درخصوص تامين گوشت در شهرستان نداريم، گفت: علاوه بر اين مازاد گوشت شهرستان به استان‌هاي همجور صادر مي‌شود.

امير زندي رئيس اتحاديه مواد پروتئيني اراک با اشاره به پوشش مناسب گياهي در سال زارعي جاري به واسطه بارشها گفت: اين موضوع باعث شده تا دامداران تمايلي به فروش دامهاي خود نداشته باشند و ترجيح ميدهند از دامهاي خود را بيشتر براي پرورش نگهداري کنند. با اين شرايط مشکلي درخصوص تامين گوشت در استان نداريم .

وي با اشاره به اينکه مشکلي درخصوص تامين گوشت در شهرستان نداريم، گفت: علاوه بر اين مازاد گوشت شهرستان به استانهاي همجور صادر ميشود.

رئيس اتحاديه مواد پروتئيني اراک اظهار کرد: در حال حاضر روزانه بين 10 تا 15 تُن دام زنده در اراک کشتار و روانه بازار مصرف ميشود.

وي با اشاره به اينکه قيمت گوشت قرمز در اين شهرستان نسبت به استانهاي همجوار ارزانتر است، بيان کرد: قيمت گوشت در استان بين سه تا چهار هزار تومان از استانهاي همجوار ارزانتر است.

زندي به قيمت گوشت در قصابيها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر قيمت گوشت گوسفندي شقه کش به قيمت 34 هزار تومان، ران و سردست با 150 گرم دنبه 38 هزار تومان و گوشت پاک کرده بدون استخوان هر کيلو 42 هزار تومان در اراک عرضه مي شود.

رئيس اتحاديه مواد پروتئيني اراک بيان کرد: چندسالي است که هيچ مشکلي در تامين گوشت قرمز مورد نياز اراک وجود ندارد و کمبودي در اين زمينه احساس نمي شود.

وي خاطرنشان کرد: هم اکنون 205 قصابي در سطح اراک مجوز فعاليت دارند.

نیمتا روزنامه های صبح کشور