کد مطلب : 15740 تاریخ مطلب : 1396/04/19

سهم بيمه کارفرمايان کارگاه هاي کوچک حذف مي شود

رئيس اتاق اصناف از ارائه پيشنهاد حذف سهم بيمه کارفرمايان کارگاه هاي کوچک با کارگران کمتر از 5 نفر خبر داد. علي فاضلي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما با اشاره به ايجاد 100 هزار شغل در بخش اصناف در سال گذشته...

رئيس اتاق اصناف از ارائه پيشنهاد حذف سهم بيمه کارفرمايان کارگاه هاي کوچک با کارگران کمتر از 5 نفر خبر داد.

علي فاضلي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما با اشاره به ايجاد 100 هزار شغل در بخش اصناف در سال گذشته افزود: پيشنهاد حذف اين سهم بيمه از سوي اتاق اصناف به تامين اجتماعي ارائه و تاييد شده است که تا دو هفته آينده آيين نامه آن نهايي و از سوي وزير کار اعلام خواهد شد.

وي با اشاره به ابلاغ بسته حمايتي بنگاه هاي کوچک از سوي دولت با رقم بالاتر از 10 هزار ميليارد تومان گفت: براي اختصاص اين وام کارگروهي با حضور وزير صنعت، بانک مرکزي، سازمان مديريت و اتاق اصناف مکلف به تدوين آيين نامه اجرايي اين تسهيلات شده است که به زودي از سوي بانک مرکزي ابلاغ خواهد شد.

فاضلي با اشاره به تکليف شدن ايجاد حداقل 250 هزار شغل از سوي بخش خدمات اصناف در سال جاري افزود: با اجرايي شدن بسته حمايتي و حذف سهم بيمه ، سهم تعيين شده براي ايجاد اشتغال محقق خواهد شد.

رئيس اتاق اصناف ايران با اشاره به بررسي مشکلات اصناف براي ايجاد شغل گفت : توسعه صادرات غيرنفتي در بخش اصناف نيز از ديگر موارد مورد نظر در بخش اصناف است.

نیمتا روزنامه های صبح کشور