کد مطلب : 17908 تاریخ مطلب : 1396/05/28

درج قيمت کالا در واحدهاي صنفي الزامي است

رئيس اتاق اصناف ايران: حذف درج قيمت فقط درکارخانه است و واحدهاي صنفي همچنان ملزم به نصب برچسب قيمت هستند. علي فاضلي در مصاحبه تلفني با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما، با اشاره به اينکه ابلاغيه وزير صنعت، معدن و تجارت فقط براي شيريني و شکلات است، افزود: براساس قانون نظام صنفي درج قيمت کالا […]

رئيس اتاق اصناف ايران: حذف درج قيمت فقط درکارخانه است و واحدهاي صنفي همچنان ملزم به نصب برچسب قيمت هستند.

علي فاضلي در مصاحبه تلفني با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما، با اشاره به اينکه ابلاغيه وزير صنعت، معدن و تجارت فقط براي شيريني و شکلات است، افزود: براساس قانون نظام صنفي درج قيمت کالا در واحدهاي صنفي الزامي بوده و کنترل بازار از سوي بازرسان براساس اين قانون انجام مي شود.

وي با اشاره به اينکه وزير صنعت مي تواند فقط حذف درج قيمت از کارخانه را اعلام کند، گفت: براساس اين دستورالعمل درج قيمت تمام شده کالا از سوي کارخانه حذف خواهد شد.

رئيس اتاق اصناف ايران با بيان اينکه در نشست مشترک با وزير صنعت، معدن و تجارت نواقص اين دستورالعمل بررسي و رفع خواهد شد، ادامه داد: براي جلوگيري از گران فروشي و سوء استفاده در واحدهاي صنفي، قيمت تمام شده کالاي صنعتي در فاکتور فروش حتما لحاظ مي شود و سازمان تعزيرات آن را بررسي خواهد کرد.

نیمتا روزنامه های صبح کشور