کد مطلب : 17966 تاریخ مطلب : 1396/06/04

بيانيه اتاق اصناف ايران به مناسبت هفته بسيج اصناف

اتاق اصناف ايران به مناسبت فرا رسيدن چهارم شهريور ماه سالروز شهادت شهيد حاج مهدي عراقي و فرزندش حسام الدين و روز بسيج اصناف بيانيه اي منتشر کرد. 29 مرداد تا 4 شهريور ماه ، به عنوان هفته بسيج اصناف و بازاريان نامگذاري شده است. به گزارش پايگاه اطلاع رساني اتاق اصناف ايران، متن بيانيه […]

اتاق اصناف ايران به مناسبت فرا رسيدن چهارم شهريور ماه سالروز شهادت شهيد حاج مهدي عراقي و فرزندش حسام الدين و روز بسيج اصناف بيانيه اي منتشر کرد.

29 مرداد تا 4 شهريور ماه ، به عنوان هفته بسيج اصناف و بازاريان نامگذاري شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني اتاق اصناف ايران، متن بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

در آستانه روز بسيج اصناف کشور يادآوري اين نکته ضروري است که اصناف همواره خاستگاه آزاد مرداني بوده که عمر خود را در راه دفاع از حق، مظلومان و مستضعفان مصروف داشته و در اين راه از بذل جان و مال دريغ نورزيده اند. در اين ميان حاج مهدي عراقي تبلور روح بلند و جلوگاه صفات پسنديده ي همه ي اين بزرگمردان در يک جان و تن است. تني که به خصم و کينه ي ايادي استکبار به خون آغشته و گلگون شد و جاني که پاداش دلداگي خود به خميني کبير (ره) را با ارتزاق نزد خداوند نام و خداوند جاي به چنگ آورد.

نام نيک حاج مهدي عراقي يادآور رادمردي است که نه تنها در دوران حيات خود منشاء خير و برکت بود بلکه ميراث شهادتش رشيد مرداني چون شهيد مرتضي عطايي هستند که از روستاهاي محروم استان هاي مرزي تا باديه هاي شام و عراق اميد مردمان مظلوم و آرام جان هاي خسته اند

امروز که دشمن اين مرز بوم آرمان ها و ارزش هاي آبديده به خون شهدا را نشانه رفته بر همه ي ما واجب است همچون دوران هشت سال دفاع مقدس، اين بار در مقابل هجوم اقتصادي و فرهنگي دشمن آستين همت بالا زده و از آنچه نيک ترين مردان اين سرزمين را بخاطرش از دست داده ايم دفاع کنيم.

اصناف کشور از تقديم اين شهداي عزيز به انقلاب و حريم اهل بيت عصمت و طهارت (ع) به خود باليده و با گراميداشت روز بسيج اصناف قدردان جانفشاني اين اسوه هاي غيرت و هميت، وارثان ارزش هاي عاشورايي و آرمان هاي امام مستضعفان هستند. به همين مناسبت ضمن تبريک روز بسيج اصناف از خداوند متعال توفيق خدمت به اسلام و انقلاب را براي همه ي عزيزان صنفي مسئلت دارم.

يادشان گرامي، روحشان مزين به نور ايزدي و راهشان پر رهرو باد

علي فاضلي

رييس اتاق اصناف ايران

نیمتا روزنامه های صبح کشور