کد مطلب : 23520 تاریخ مطلب : 1396/07/23

تعامل پليس و اصناف در ايجاد امنيت بيشتر در جامعه موثر است

تعامل پليس و اصناف در ايجاد امنيت بيشتر در جامعه موثر است رئيس اتاق اصناف مرکزاستان مرکزي با اشاره به اينکه اصناف استان تعامل خوبي را با نيروهاي نظامي و انتظامي دارند افزود: تعامل پليس و اصناف در ايجاد امنيت بيشتر در جامعه موثر است.

اراک امروز؛جمشيد زند رئيس اتاق اصناف مرکزاستان مرکزي عصر روز چهار شنبه در همايش پليس، امنيت اجتماعي و اصناف که به مناسبت هفته نيروي انتظامي در فرهنگسراي شهر برگزار شد گفت: نيروي انتظامي به عنوان نهادي آگاه و بيدار تلاش دارد تا در عرصههاي مختلف، نظم و امنيت عمومي را در جامعه حکم فرما کنند تا ميزان رضايتمندي مردم را افزايش دهد.

photo_2017-10-11_19-03-32
زند اظهار کرد: در همين راستا نيروي انتظامي با اقتدار در مقابل اخلال گران نظم و امنيت در جامعه ايستاده است تا ارمغان آور امنيت براي مردم باشد.

وي با اشاره به اينکه امنيت، سلامت و شادابي را در بين آحاد مردم جامعه افزايش مي دهد بيان کرد: بايد قدر دان نيروي انتظامي باشيم که در کنار ساير نيرهاي نظامي و امنيتي امنيت بي نظيري را در کشور برقرار کرده است.

رئيس اتاق اصناف مرکزاستان مرکزي با اشاره به اينکه اصناف استان تعامل خوبي را با نيروهاي نظامي و انتظامي دارند افزود: تعامل پليس و اصناف در ايجاد امنيت بيشتر در جامعه موثر است لذا بسياري از واحدهاي صنفي با به کار گيري هشدارهاي پليسي نقش بسيار مهمي را در ارتقاي امنيت ايفا مي کنند.

زند مردمي بودن و داشتن معنويت را وجه تمايز نيروهاي نظامي ايران با ساير کشورها عنوان کرد و گفت: پشتيباني اصناف و مردم از نيروهاي نظامي در ايران بي نظير است به طوري که در هيج جاي دنيا نظير آن وجود ندارد.

وي با اشاره به اظهارات احمقانه رئيس جمهور آمريکا عليه سپاه پاسداران اظهار کرد: بخشي از اين اظهارات به ناداني و احمقي ترامپ برمي گردد چرا که سپاه و بسيج از بطن جامعه و مايه افتخار ملي هستند و همه مردم کشور پشتيبان آنها هستند.

زند ادامه داد: سپاه با اقتدار تمام علاوه بر تامين امنيت داخلي، امنيت را کيلومترها دورتر از مرزهاي کشور تامين کرده است.

در پايان رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با اهداء لوح سپاس از خدمات سردار کيومرث عزيزي فرمانده نيروي انتظامي استان مرکزي تقدير کرد.

نیمتا روزنامه های صبح کشور