کد مطلب : 24998 تاریخ مطلب : 1396/10/12

فردا انجام مي شود؛ خروش خودجوش انقلابي مردم اراک در محکوميت اغتشاشات اخير

مردم اراک در اقدامي خودجوش تجمعي در مخالفت با تجمعات غيرقانوني و ساختارشکنانه روزهاي اخير روز چهارشنبه در اراک برگزار مي کنند.

اراک امروز؛اقشار مختلف مردم، احزاب و تشکل هاي سياسي اراک طي اقدامي روز چهارشنبه به صورت خودجوش عليه اغتشاش گران راهپيمايي برگزار مي کنند.

در اين تجممع اقشار مختلف مردم، احزاب و تشکل هاي سياسي اراک از ساعت 10 از مسيرهاي مختلف به سمت ميدان شهداي اراک حرکت مي کنند.

طبق اطلاعات به دست رسيده قرار است مردم در اين مراسم که به صورت خودجوش برگزار مي شود ضمن محکوميت اقدامات خصمانه و هنجارشکنانه آشوبگران، خشم و انزجار خود از اين تحرکات عداوتآميز را اعلام و بار ديگر حمايت قاطعانه خود را از آرمانهاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اعلام کنند.

چندي پيش خبر تجمع مردم در مشهد و تعدادي از شهرهاي استان خراسان رضوي در اعتراض به مشکلات معيشتي و اقتصادي به گوش رسيد. بهمرور دشمنان قسمخورده و معاندان با استفاده حداکثري از قدرت رسانهاي خود از اين آب گلآلود ماهي گرفته و برخي سر سپردگان خود را به تجمعات سراسري عليه نظام جمهوري اسلامي تحريک کردند.

کار بهجايي رسيد که اين تجمعات خطرناک شد، و رنگ و بوي فتنه، اغتشاش و آشوب به خود گرفت. شعارهايي که در اغلب شهرها در اين اعتراضات که به نام معيشت و دغدغه مردم مطرح مي شد، نشان ميداد که ديگر پاي دغدغه مشکلات معيشتي در ميان نبوده و ضدانقلاب براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي خيز برداشته است.

در اراک نيز به واسطه صنعتي بودن و وجود مشکلات کارگري بارها شاهد برگزاري تجمعات صنفي و معيشتي بوديم؛ متاسفانه در روزهاي اخير با سوء استفاده برخي معاندين و هدايت رسانه ها و شبکه هاي اجتماعي وابسته به سرويس هاي جاسوسي خارج از کشور تجمعاتي به بهانه مشکلات معيشتي و در راستاي اهداف ديکته شده از سوي اين شبکه ها در اين کلانشهر برگزار شد.

انتهاي پيام/

نیمتا روزنامه های صبح کشور