کد مطلب : 26223 تاریخ مطلب : 1397/01/09

‍ پيام تبريک رييس اتاق اصناف به مناسبت عيد نوروز

به گزارش روابط عمومي اتاق اصناف مركز استان مركزي جمشيد زند رئيس اتاق اصناف در پيامي سال جديد را به همشهريان به ويژه جامعه اصناف تبريك گفت .

متن پيام بدين شرح است: باسمه تعالي
يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبر الليل و النهار، يا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الي احسن الحال»
اي دگرگون کننده دلها و ديده ها، اي تدبير کننده روز و شب، اي گرداننده سال ها، دل ها و حال ها، حال ما را به بهترين حال ها تبديل فرما.
بهار با همه عظمت و شکوه بي مانند خود، تنها جلوه اي ازکرامت لايزال و حکمت بي مثال قادر متعال است تا هم بندگان خويش را از دل انگيز ترين مظاهر زيبايي بي نياز ساخته و هم آنان را به سخاوت و بخشندگي در حق يکديگر ترغيب نمايد.


خداوند متعال را شاکريم که در سال 1396 با تلاش هاي خالصانه همکاران گرامي در اتاق اصناف واتحاديه هاي صنفي در چهارچوب سياستهاي کلي اقتصاد مقاومتي ، توليد ، اشتغال و برنامه راهبردي اصناف ، توانستيم سال موفقيت آميزي را پشت سر بگذاريم.
با توکل به خدا و به پشتوانه شما همشهريان و همکاران گرامي اميد دارم در سال 1397 که با انتخاب رهبرانقلاب اسلامي #حمايت_از_کالاي_ايراني نام گرفت بتوانيم با توان و سرعت بيشتر اهداف تعيين شده را به نتيجه رساند و در مسير بالندگي و اقتدار هر چه بيشتر ايران اسلامي گام برداريم.
در اينجا فرصت را مغتنم شمرده ، ضمن تقدير و تشکر از مسئوليت پذيري و سخت کوشي همکاران عزيز، آغازسال 1397 را به يکايک شما و خانواده گراميتان تبريک گفته و اميدوارم در سال جديد، با تاسي به آرمانهاي شهداي گرانقدر و امام شهدا و اعتلاي ايران اسلامي گام هاي اساسي را برداريم.
ان شاء الله
جمشيد زند
رئيس اتاق اصناف

نیمتا روزنامه های صبح کشور