کد مطلب : 26371 تاریخ مطلب : 1397/03/02

بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي و اتحاديه هاي تحت پوشش به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر

بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي و اتحاديه هاي تحت پوشش به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر

سپاس بي حد خداوند قادر که کشور اسلامي و رزمندگان متعهد و فداکار آن را مورد عنايت و حمايت خويش قرارداد و نصر بزرگ خود را نصيب ما فرمود. حضرت امام خميني (ره )

حماسه مقاومت و آزادي خرمشهر،حادثه اي بي نظير در تاريخ جهان است. حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)

سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازي خرمشهر و روز ملي مقاومت، ايثار و پيروزي، فتح خرمشهر را بايد مظهر اقتدار ملي و مولد قدرت بازدارندگي دائمي براي ايران اسلامي دانست. عمليات پيروزمند بيت المقدس و آزادي خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 1361 پيدايش وضعيت نويني در صحنه سياسي نظامي جنگ تحميلي 8 ساله و تحولات آينده خاورميانه رقم زد و اسباب اضطراب و نگراني آمريكا و قدرتهاي حامي صدام و رژيم بعثي صهيونيستي عراق را فراهم كرد.

بي ترديد فتح خرمشهر با ابعاد و زواياي خيره كننده و ظرفيت پتانسيل معنوي و ارزشي خود براي هميشه خواهد توانست الگوي ملت ايران و بلكه ملتهاي آزاديخواه و حق طلب در عرصه رويارويي با قدرتهاي استكباري و سلطهگر قرار گيرد و سربلندي و موفقيت آنان را تضمين نمايد.

امروز ملت با بصيرت و آگاه کشور جمهوري اسلامي در همه اقشار بويژه جوانان و نوجوانان ضمن توجه و پايبندي به آن همه ايثار و رشادت رزمندگان در 8سال دفاع مقدس خصوصا حماسه سوم خرداد سال 61همواره بر اين رشادت ها ارج نهاده و بر هوشياري و آمادگي خود اضافه نموده و آماده جانفشاني از تمامي اهداف و دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي در همه زمينه ها با تاسي ازفرامين بنيانگذار نهضت بزرگ انقلاب اسلامي حضرت امام خميني و نائب بر حقش مقام عظماي ولايت حضرت ايت الله العظمي امام خامنه اي بوده،هستند و خواهند بود.

در پايان اصناف،کسبه و بازاريان اراک ياد و خاطره امام راحل (ره)، شهيدان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس خصوصاً شهداي عزيز سوم خرداد را گرامي داشته و بر آمادگي همه جانبه قشر اصناف براي پاسداري از آرمانها و دستاوردهاي انقلاب و نظام اسلامي و مقابله با تهديدات بيگانگان و قدرتهاي شيطاني تاكيد دارد.

اتاق اصناف مرکز استان مرکزي

و اتحاديه هاي تحت پوشش

نیمتا روزنامه های صبح کشور