کد مطلب : 27448 تاریخ مطلب : 1397/03/28

بازديد مهندس تاجران بهمرا دكتر كريمي نماينده محترم مردم اراك در مجلس شوراي اسلامي و جمشيد زند رئيس اتاق اصناف از ميدان ميوه و تره بار اراک

بازديد مهندس تاجران بهمرا دكتر كريمي نماينده محترم مردم اراك در مجلس شوراي اسلامي و جمشيد زند رئيس اتاق اصناف از ميدان ميوه و تره بار اراک روز يکشنبه 27خرداد

به گزارش ايرنا، علي اکبر کريمي روز يکشنبه در جريان بازديد از ميدان ميوه و تره بار اراک، افزود: نواقص زيرساختي موجود در ميدان ميوه و تره بار اراک بعد از 25 سال تاسيس بايد رفع شود تا فعالان اين مجموعه از کسب و کار در آن رضايت داشته باشند.
نماينده مردم، اراک، خنداب و کميجان در مجلس شوراي اسلامي گفت: مشکلات مالکيتي و حقوقي با تعاون روستايي بخشي از نواقصي است که اتحاديه ها و غرفه داران با آن مواجه هستند.
کريمي افزود: تشکيل هياتي براي بررسي به مشکلات ميدان تره و بار اراک با همکاري استانداري و استفاده از مشارکت شهرداري اراک به منظور کمک به مديريت اين مجموعه ضروريست.
شهرداري اراک نيز گفت: راه اندازي ميدان تره و بار اراک در راستاي ارايه خدمات به شهروندان صورت گرفته است و براي استمرار فعاليت بايد مديريت شايسته و برنامه ريزي هدفمند اعمال شود.
داود تاجران افزود: شهرداري با همکاري شوراي اسلامي آماده همکاري با ميدان ميوه و تره بار اراک است تا کار زمين مانده دراين مجموعه را براي ارايه خدمات به شهروندان انجام دهد.
وي اظهار داشت: شهرداري ها متولي ارايه خدمات به شهروندان هستند و وظيفه دارند توليدات را بدون حضور واسطه در اختيار مردم قرار دهد.

نیمتا روزنامه های صبح کشور