کد مطلب : 27500 تاریخ مطلب : 1397/04/01

‍ اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با هر گونه گراني در بازار قاطعانه برخورد مي‌کند

‍ اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با هر گونه گراني در بازار قاطعانه برخورد مي‌کند رئيس اتاق اصناف استان مرکزي با بيان اينکه اصناف استان مرکزي با هرگونه اختلال و گراني در بازار قاطعانه بر

‍ اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با هر گونه گراني در بازار قاطعانه برخورد ميکند

رئيس اتاق اصناف استان مرکزي با بيان اينکه اصناف استان مرکزي با هرگونه اختلال و گراني در بازار قاطعانه برخورد ميکند، گفت: متاسفانه شاهد وجود گراني در بازار هستيم.
جمشيد زند در گفتوگو با خبرنگار تسنيم در اراک، با اشاره به نظارت بر بازار با توجه به افزايش قيمتها اظهار داشت: نظارت بايد در سطح توليدکنندگان و در بخش قيمتگذاري در بخش توليد کارخانهها بيشتر انجام دهيم.

وي افزود: در بخش توزيع، ما توزيع کننده گراني هستيم در حال حاضر بحثي که مورد توجه است اينه که دولت ميگويد به کارخانهها و کساني که صادرات قانوني دارند دلار 4200 هزار توماني ميدهيم، اگر اين اتفاق درست باشد ما نبايد اين همه گراني داشته باشيم، متاسفانه شاهد گراني هستيم.

رئيس اتاق اصناف استان مرکزي تصريح کرد: کارخانهداران محصولاتشان را به قيمت دلار روز محاسبه ميکنند در صورتي که آنها دلار 4200 ميگيرند.

زند خاطرنشان کرد: سازمان صنعت و معدن بايد نظارت بيشتري داشته باشد در بخش توليد کارخانهها و نظارت بر قيمتگذاري تا ما هم بتوانيم در اين بخش نظارت بيشتري داشته باشيم.

رئيس اتاق اصناف استان مرکزي با تاکيد بر اهميت افزايش بازرسي و نظارتها بر بازار براي کنترل و جلوگيري از تورم، گفت: بايد برابر قوانين و مقررات با مخلان و برهمزنندگان ثبات بازار و قيمتها که براي کسب سود بيشتر به مردم رحم نکرده و سبب تشديد مشکلات اقتصادي هستند برخوردي قاطع و جدي شود.

وي ادامه داد: در حال حاضر، فضاي حاکم بر کشور و دنيا به شکلي است که از هر موضوعي بهره برداري کرده و موجسواري ميکنند تا مردم را مايوس و دلسرد کرده، انگيزه و اميد را از بين برده و دنبال اختلال، بي نظمي و ايجاد فشار بر نظام باشند و در اين فضا همه اقداماتي که انجام ميدهيم به ويژه در حوزه بازار با دقت بسيار بالايي انجام ميشود.

انتهاي پيام/ز
@as
نیمتا روزنامه های صبح کشور