کد مطلب : 43127 تاریخ مطلب : 1398/08/12

بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت فرارسيدن 13 آبان

‍ بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت فرارسيدن 13 آبان
اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با صدور بيانيهاي به مناسبت فرارسيدن سيزدهم آبان "روز ملي مبارزه با استکبار جهاني"، بر اين موضوع که يومالله 13 آبان و وقايع آن از جمله نقاط عطف استکبارستيزي و مبارزه هميشگي ملت ايران با آمريکاست، تأکيد کرد.
سيزدهم آبان ماه، نماد ظلمستيزي و استکبارستيزي ملت ايران و نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي ايران و يادآور تبعيد حضرت امام خميني(ره) در سال 43، کشتار دانش آموزان بيگناه در سال 57 توسط رژيم وابسته شاه و تسخير لانه جاسوسي در سال 58 توسط دانشجويان پيرو خط امام است.
اين روز که امام راحل(ره) آن را انقلاب دوم ناميدند تجلي آزادگي، شجاعت و غيرت انقلابي ملت ايران بوده و در تاريخ کشور بهعنوان يوم ا... و روز ملي مبارزه با استکبار جهاني به ثبت رسيده است.
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم، بهويژه تمام کسبه و بازاريان استان خواست براي شرکت در راهپيمايي عظيم يومالله 13 آبان براي تجديد ميثاق با آرمانهاي امام راحل(ره) و اعلام نفرت و انزجار از استکبار، اعلام ميدارد که با حضور گسترده و فرياد مرگ بر استکبار، عزم راسخ ملت ايران را براي نابودي دشمنان قسمخورده و دفاع از ارزشهاي والاي اسلام و انقلاب نشان خواهيم داد.
جمشيد زند
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي
نیمتا روزنامه های صبح کشور