کد مطلب : 45454 تاریخ مطلب : 1398/11/11

بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت ايام الله دهه فجر

‍ بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت ايام الله دهه فجر
اتاق اصناف مرکز استان مرکزي همزمان با آغاز دهه مبارک فجر بيانيهاي صادر کرد.
اتاق اصناف مرکز استان مرکزي همزمان با آغاز چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي و ايام الله دهه مبارک فجر بيانيهاي صادر کرد.
در اين بيانيه آمده است:
وَالفَجر و لَيالٍ عَشر . . .»
دهه فجر، دهه ماندگار در تاريخ پرفراز و نشيب و ايام پايداري و بالندگي ملت بصير و دين باورمان و روزهاي اوج پيروزي انقلاب اسلامي است که در بهمن 1357 با ايثارخون شهدا و مجاهدتهاي کم نظير آحاد مردم و کسبه و بازاريان که با تعطيل کردن بازار ضربات سهمگيني بر رژيم منحوس پهلوي وارد نمودند.
اصناف و بازاريان با نصب العين قرار دادن ” اقتصاد مقاومتي و رونق توليد” که رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) در ابتداي سال بيان فرمودند، در خط مقدم حمايت از توليدات داخلي و تحقق اقتصاد مقاومتي قرارگرفتهاند.
در اين رهگذر اصناف و بازاريان از تمامي اصناف، اتحاديه هاي صنفي و مردم شهيد پرور استان ميخواهد همچون گذشته دوشادوش ملت بزرگ ايران با حضور گسترده خود در مراسم و جشن هاي اين دهه ضمن تجديد عهد با آرمان هاي حضرت امام خميني (ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت ا… العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) و همچنين خنثيسازي توطئههاي استکبار جهاني حضور گسترده داشته باشند.
جمشيد زند
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي
@

نیمتا روزنامه های صبح کشور