کد مطلب : 52633 تاریخ مطلب : 1399/01/19

اطلاعيه مهم و فوري : بدينوسيله مصوبات جلسه پدافندزيستي استان در مورخ 19 فروردين ماه در خصوص فعاليت اصناف به شرح ذيل اعلام مي گردد:

:اطلاعيه مهم و فوري

? بدينوسيله مصوبات جلسه پدافندزيستي استان در مورخ 19 فروردين ماه در خصوص فعاليت اصناف به شرح ذيل اعلام مي گردد:

??مقرر گرديد اتاق اصناف پروتکل بهداشتي ويژه فروشگاه هاي بزرگ و زنجيره اي در اسرع وقت به کليه فروشگاه هاي فوق ابلاغ و کنترل و نظارت لازم را به عمل آورد

https://t.me/arakasnaf

??مقرر گرديد کليه کارکنان فروشگاههاي زنجيره اي با دستکش و ماسک در محل کار حضور يابند

https://t.me/arakasnaf

??مقرر گرديد مديران فروشگاههاي بزرگ زنجيرهاي به گونهاي مديريت نمايند که فاصله گذاري بين مشتريان انجام شود

https://t.me/arakasnaf

??مقرر گرديد سازمان صنعت معدن تجارت و اتاق اصناف مديران کليه فروشگاه هاي رفاه و زنجيرهاي سراسر استان را موظف نمايند براي رعايت پروتکل بهداشتي به کليه مشتريان دستکش و ماسک تحويل نمايند که فقط هزينه ماسک از مشتريان دريافت گردد.

https://t.me/arakasnaf

??مقرر گرديد از روز شنبه مورخ 99/1/23 مشاغل و صنوف متوسط و داراي ريسک پايين که اسامي آنها از طريق وزارت صمت اعلام و بعد از انطباق رسته آنها با اتحاديه مربوطه توسط ستاد تنظيم بازار استان فعاليت خود را آغاز نمايد.

https://t.me/arakasnaf

??مقرر گرديد در خصوص رعايت پروتکل هاي بهداشتي در واحدهاي توليدي، تجاري، صنوف،ادارات و...گروه بازرسي با مسئوليت دانشگاه علوم پزشکي تشکيل و از مراکز فوق بازديد و در صورت کوتاهي در اجرايي ننمودن پروتکل و تخلف از آن برخورد قانوني لازم به عمل آيد.

https://t.me/arakasnaf

??مقرر گرديد در خصوص تعطيلي فروشگاههاي زنجيرهاي در سطح شهرستانها به غير از شهرستان اراک فرمانداران محترم تدابير لازم را پيرامون نحوه تعطيلي اين فروشگاهها اتخاذ نمايند و فرماندار اراک ليست فروشگاه هاي زنجيره اي شهرستان اراک را احصا ? و پس از تاييد قرار گاه نسبت به تعطيلي آن اقدام نمايند.

https://t.me/arakasnaf

??مقرر گرديد سازمان صمت و اتاق اصناف تمهيداتي اتخاذ نمايند که در تعطيلات پيش رو (21 و 22 فروردين ماه)هيچ گونه محدوديت در تهيه و توزيع و همچنين در دسترسي مردم به کالاهاي اساسي وجود نداشته باشد.

https://t.me/arakasnaf

??مقرر گرديد با توجه به در پيش بودن نيمه شعبان و عدم امکان برگزاري هرگونه مراسم ، تجمع ، ايستگاههاي صلواتي ، و جشن هاي مولودي در جهت رعايت مفاد طرح کاهش زنجيره انتقال بيماري کرونا ، اداره کل اوقاف و امور خيريه و سازمان تبليغات اسلامي از بازگشايي اماکن متبرکه ، امامزاده ها و مساجد خودداري نمايند.
????????????????????
#سال_جهش_توليد
#همبستگي_اصناف_در_راه_سلامت_مردم
#اتحاد_همدلي_همبستگي
#اصناف_ياوران_مدافعان_سلامت
#اصناف_حامي_مردم
#اتاق_اصناف_مرکز_استان_مرکزي
@arakasnaf

نیمتا روزنامه های صبح کشور