کد مطلب : 53657 تاریخ مطلب : 1399/01/23

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي : کرونا آسيب هاي جدي را به صنوف و واحدهاي توليدي وارد کرده است

‍ عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي :
کرونا آسيب هاي جدي را به صنوف و واحدهاي توليدي وارد کرده است/ کميسيون صنايع مجلس خسارات صنوف ناشي از کرونا را پيگيري مي کند
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه کرونا آسيب هاي جدي را به صنوف و واحدهاي توليدي وارد کرده است گفت: کميسيون صنايع مجلس خسارات صنوف ناشي از کرونا را پيگيري مي کند.

سيد مهدي مقدسي نماينده مردم اراک، کميجان و خنداب و عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در نشست با هيات رئيسه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي با اشاره به تبعاتي که کرونا بر روي مشاغل مختلف داشته است، گفت: کرونا علاوه بر اينکه اقتصاد جهان را تحت تاثير خود قرار داده است در داخل کشور و استان مرکزي هم يکسري مشکلات براي واحدهاي توليدي و صنوف به وجود آورده است.
مقدسي با اشاره به اينکه کرونا آسيب هاي جدي را به صنوف و واحدهاي توليدي وارد کرده است اظهار کرد: اين آسيب ها به واحدهاي توليدي و اصناف به واسطه تعطيلي صنوف از اوايل اسفندماه براي حفظ جان هم وطنان به وجود آمد.
وي ادامه داد: به منظور آشنايي با دغدغه هاي و مشکلات صنوف در اين مدت بنده با مسئولين اتاق اصناف کشور و استان در تماس بوده ام و يکسري پيشنهادات تنظيم شده و به دولت ارائه شد.
عضو کميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مصوبات دولت در زمينه کمک به اصناف در خصوص معافيت هاي ماليات و پرداخت تسهيلات بيان کرد: دولت بايد اين مصوبات را در اسرع وقت اجرايي کند البته کميسيون صنايع مجلس هم پيگير است مصوبات به صورت کامل اجرايي شود.
مقدسي اضافه کرد: امروز هم در جلسه اي که با هيات رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي داشتيم دغدغه صنوف استان جمع بندي شد تا در جلسه آينده کميسيون صنايع براي خيلي از اصناف که آسيب جدي ديده اند برنامه ريزي شود و اعتبارات مورد نياز در بودجه ديده شود.
نماينده مردم اراک، کميجان و خنداب مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: عدم حمايت از چرخه توليد، اقتصاد و صنوف به نابودي آنها منتهي ميشود، زيرا بسياري از شرکتها و کارخانجات که تعطيل هستند.

@arakasnaf

نیمتا روزنامه های صبح کشور