کد مطلب : 66424 تاریخ مطلب : 1399/06/20

بيانيه اتاق اصناف در پي اهانت به ساحت مقدس پيامبر اعظم و توهين به قرآن کريم

اتاق اصناف مرکز استان مرکزي در پي اهانت يک نشريه فرانسوي به ساحت مقدس پيامبر اعظم و توهين به قرآن کريم با انتشار بيانيه اي اين اقدام را محکوم کرد.

در اين بيانيه آمده است: توهين سازمان يافته و توطئه ضدبشري جهان استکبار و اهانت به پيامبر گرامي اسلام(صلي الله عليه و آله و سلم) و همچنين تعرض به قرآن کريم توسط مزدوران جهان غرب و ايادي صهيونيست بين‌الملل را محکوم مي کنيم.
اين عمل تکراري کينه توزانِ ضداسلامي، نشان از عمق عناد و کينه‌ شرارت بار دستگاه هاي سياسي و فرهنگي دنياي غرب با اسلام و جامعه اسلامي داشته و نشان از فريب‌کاري آن مدعيان حقوق بشر در تمامي عرصه ها به ويژه اديان الهي دارد.
آنان با اين عمل و سکوت و تأييد دولت هاي جنايتکار غربي، در انديشه تضعيف اسلام و ايجاد جنگ هاي بين اديان و مذاهب هستند.
بار ديگر اين عمل بسيار ضدارزشي و غيرانساني را محکوم کرده و تقاضاي برخورد قاطع تمامي اقشار جامعه جهان اسلام با اين قبيل امور دارم و همگان را به ارشادات حکيمانه مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي «دامت برکاته العاليه» در افشاي انگيزه هاي شوم آمريکا و رژيم صهيونيستي در انحراف اذهان ملت ها و دولت هاي غرب آسيا از نقشه شوم خاورميانه جديد توصيه و جلب مي نمايم.
اتحاد، وحدت اسلامي، بيداري و مقاومت انقلابي بر ضد حرکت هاي جنايت بار آمريکا و رژيم صهيونيستي و جهان غرب تنها راه نجات اسلام و برخورد هوشمندانه با اين قبيل امور است.
خداوند به قدرت خودش که بسيار فوق قدرت هاست آن دشمنان اسلام را هر چه زودتر شکست دهد و ظهور حضرت مهدي آل محمد«عجل الله تعالي فرجه الشريف» را تعجيل فرمايد و جهان اسلام را با وحدت، همدلي، بصيرت و مجاهدت پيروز گرداند.

روابط عمومي اتاق اصناف
نیمتا روزنامه های صبح کشور