کد مطلب : 66449 تاریخ مطلب : 1399/06/30

بيانيه اتاق اصناف به مناسبت هفته دفاع مقدس

جمشيد زند رئيس اتاق اصناف با صدور بيانيه اي هفته دفاع مقدس را خدمت مردم شريف ايران اسلامي تهنيت گفت.

به گزارش روابط عمومي اتاق اصناف؛ متن پيام تبريک اتاق اصناف مرکز استان مرکزي بدين شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحيم
هفته دفاع مقدس يادآور ايثار و استقامت رادمردان و شيرزناني است كه در لبيك به فرمان امام در دفاع از كيان آب و خاك نظام مقدس جمهوري اسلامي جانفشاني نموده و حماسه هاي ماندگاري را بر برگ هاي زرين انقلاب اسلامي افزودند.و براستي كه چه زيبا آن امام بزرگوار فرمود: در دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت جهان به دست دلاورمردان ايران اسلامي در هم شکست.
جنگ ما نه براي خاك، بلكه براي دفاع از باورهاي ديني بود از آن روي دفاع مقدس نام گرفت. نبرد اسلام و كفر تمامي ندارد لذا از شكلي به شكل ديگر تغيير چهره مي دهد. امروز نيز مردم ايران اسلامي در يك نبرد تمام عيار اقتصادي و فرهنگي با استكبار جهاني، پايمردانه از عزت و شرف نظام مقدس اسلامي حراست مي كنند.
آنچه ما امروز داريم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان ديروز است و بايد همواره قدردان زحمات و ايثارگري هاي اين عزيزان باشيم و با يادآوري تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنايي مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها و دستاوردهاي دفاع مقدس بايد کاري کنيم که ارزشهاي اسلامي در اين هفته نمود بيشتري داشته باشد.
اينجانب با اداي احترام به ارواح پاك و مطهر تمامي شهيدان حماسه هشت سال دفاع مقدس و با عرض ارادت به جانبازان، ايثارگران ، خانواده‌هاي معظم شهدا و به ويژه اصناف و بازاريان ،اميدواريم با استعانت از درگاه ايزد منان و توجهان ويژه حضرت بقيه‌الله الاعظم ارواحنا فداه و با تبعيت از رهنمودها و فرمايشات مقام معظم رهبري، در حراست از خون پاك و مطهر شهيدان والامقام اين دفاع مقدس هميشه موفق و مؤيد باشيد.

جمشيد زند
رئيس اتاق اصناف
نیمتا روزنامه های صبح کشور