کد مطلب : 73251 تاریخ مطلب : 1400/04/02

مدافعان سلامت قدردان همپايي و همکاري اصناف هستند ??رييس دانشگاه علوم پزشکي اراک گفت: اصناف در روزهاي سخت کرونايي همواره در کنار مدافعان سلامت بودند.

‍ ??مدافعان سلامت قدردان همپايي و همکاري اصناف هستند

??رييس دانشگاه علوم پزشکي اراک گفت: اصناف در روزهاي سخت کرونايي همواره در کنار مدافعان سلامت بودند.

??به گزارش وب دا مرکزي، دکتر سيد محمد جماليان در پيامي ضمن تبريک اين روز به تمام صنوف و کسبه استان مرکزي، از همکاري و مساعدت آنها در طول شيوع اين بيماري قدرداني کرد.

متن کامل پيام به شرح زير است:

به نام خداوند جان و خرد

اولين روز از تيرماه به نام روز ملي اصناف نامگذاري شده و اين نامگذاري خود گوياي اهميت، جايگاه ويژه و ديدگاه خاص نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به اين قشر بزرگ از جامعه است.

اصناف در تمام مراحل انقلاب شکوهمند ايران اسلامي همراه مردم بوده است، سختي هاي مسير انقلاب با حضور اصناف هموار شد و تداوم اين حضور پس از انقلاب نيز موجب موفقيت هاي بي شماري در کشور شده است و در واقع بنا به فرمايش بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره)، اصناف بازوان اصلي انقلاب اسلامي مي باشند.

براي داشتن اقتصادي سالم و پويا? بايد به بخش صنوف کشور توجه بيشتري شود و مي توان به همت همه بازاريان و همراهي متصديان امر با يک برنامه ريزي اصولي و مدون? از پتانسيل عظيم اين قشر عظيم استفاده نمود و از آن براي بهبود فضاي کسب و کار و اشتغال استفاده بهينه نماييم.

حال آنکه با شيوع اين بيماري مهلک، تصميم بر اين شد که به خاطر حفظ جان و سلامتي هموطنان عزيز از هرگونه تجمعي که باعث رشد و گسترش اين ويروس مي شود، جلوگيري شود و در اين ميان صنوف و کسبه بيشترين ضرر را مي ديدند که الحق و به زيبايي با انجام محدوديت ها و حتي در برخي مواقع اعلام تعطيلي کسب و کار، يکي از مهمترين دلايل کنترل و مديريت اين بيماري در ماه هاي گذشته بودند.

اينجانب مکررا از اين قشر دفاع کرده و همواره به ياد آنها بوده ام اما بسياري از تصميمات در ستاد ملي و استاني کرونا گرفته مي شد و ناگزير به انجام آن بوديم، ولي صنوف با همدلي و همکاري خود باعث شدند تا از موج هاي سهمگين اين بيماري يکي پس از ديگري عبور کنيم.

در طول تاريخ اين مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداري از روحيه مذهبي و پايبندي به اصول و ارزشهاي ديني کارنامه و نام درخشاني را از خود بر جاي نهاده و همراه با مولفههاي ارزشي همچون امانت، انصاف و عدالت بودهاند.

ورود به عرصه دفاع مقدس و تأمين امکانات مادي و پشتيباني جنگ و دفاع جانانه از اصول و آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي در طول چهار دهه پس از انقلاب از مصاديق بارز در صحنه بودن اين قشر ارزشمند جامعه است.

اينجانب ضمن تبريک مجدد اين روز به همه زحمتکشان و تلاشگران عرصه اقتصادي، از آنها مي خواهم تا همچنان خدمت گذاران خود را اين جبهه نفس گير ياري کنند و همچون ادوار سخت تاريخ اين کشور از انقلاب تا جنگ تحميلي و ... اينبار نيز در اين جنگ طاقت فرسا و سخت شرکت کنند.
@arakasnaf
نیمتا روزنامه های صبح کشور