کد مطلب : 73276 تاریخ مطلب : 1400/04/11

اقتصاد، پايه و اساس هر کشور است و اصناف ستون اصلي اقتصاد هستند

رئيس سازمان بسيج اصناف کشور با تبريک روز ملي اصناف و ميلاد با سعادت امام رضا (ع) به جامعه بزرگ اصناف و تقدير از حضور پرشور اصناف در انتخابات گفت: اصناف با حضور پرشور خود در انتخابات اثبات کردند که همانند هميشه پشتيبان نظام جمهوري اسلامي هستند و اين يکي از افتخارات جمهوري اسلامي است.

غلامرضا حسنپور، رئيس سازمان بسيج اصناف کشور به مناسبت روز ملي اصناف اظهار کرد: روز ملي اصناف، يادآور زحمات فراوان بيش از 3 ميليون واحد صنفي در جامعه است و اصناف در يک سال اخير با شيوع بيماري کرونا شرايط سختي را متحمل شدند و در کنار همه سختيها و رکود بازار در کمکهاي مؤمنانه مشارکت داشتند.

وي تصريح کرد: اصناف در مبازره با بيماري کرونا در خط مقدم قرار داشتند و بدون هيچ چشم داشتي بازار و کسب وکارهايشان را تعطيل کردند که اين ازخودگذشتگي اصناف جاي تقدير دارد.
حسنپور با تأکيد بر اينکه اقتصاد، پايه و اساس هر کشور و هر نظامي است، افزود: اصناف ستون اصلي اقتصاد هستند که بايد توجه ويژهاي به اين بخش شود تا مستحکم باشند و آسيب نبينند و اميدوار هستيم دولت جديد توجه بيشتري به اصناف و جامعه صنفي کشور داشته باشد و آسيب هاي وارده به اين بخش را برطرف کنند.
رئيس سازمان بسيج اصناف کشور افزود: اصناف در همه عرصهها در صف خدمت به مردم و مسئولان بودند و خدمترساني کرده اند و اميدواريم با هماهنگي دولت منتخب و همراهي اصناف و بخش خصوصي شاهد رشد، توسعه و پويايي بخش اقتصادي کشور باشيم تا در مسير رشد اقتصادي قرار بگيريم.

نیمتا روزنامه های صبح کشور