کد مطلب : 74441 تاریخ مطلب : 1400/06/01

پيام رئيس اتاق اصناف استان مرکزي به خانواده بزرگ اصناف همزمان با پايان تعطيلات اضطراري

جمشيد زند، رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي روز شنبه 30 مرداد هم‌زمان با پايان يافتن تعطيلات اضطراري شش روزه، در پيامي از خانواده بزرگ اصناف به پاس تعامل و از خود گذشتگي قدرداني و تشکر نمود.

? پيام رئيس اتاق اصناف استان مرکزي به خانواده بزرگ اصناف همزمان با پايان تعطيلات اضطراري

??جمشيد زند، رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي روز شنبه 30 مرداد همزمان با پايان يافتن تعطيلات اضطراري شش روزه، در پيامي از خانواده بزرگ اصناف به پاس تعامل و از خود گذشتگي قدرداني و تشکر نمود.

?? متن اين پيام به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

??ضمن عرض تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان امام حسين(ع) و ياران باوفاي ايشان و نيز با آرزوي قبولي عزاداريها، متاسفانه شاهد خيز پنجم کرونا در کشور و افزايش آمار شيوع و مرگ و مير در کشور هستيم.

??شرايط حاد کرونا سبب شد دولت محدوديتهايي براي رفتوآمدها و تعطيلي هايي براي فعاليت ادارات و اصناف در روزهاي گذشته لحاظ نمايد.

??اصناف که در طي دو سال گذشته خسارت و آسيب هاي زيادي را متحمل شدند، عليرغم شرايط نامطلوب اقتصادي و زيان هاي وارده به کسب و کارها، همکاري گسترده و شايستهاي را در تعطيلي هاي گريز ناپذير بخصوص در اجراي تعطيلي هاي اخير پيک پنجم کرونا داشتند.

??جامعه اصناف با قبول مسئوليت اجتماعي همواره در رعايت پروتکلها بهداشتي و اجراي دستورالعمل ها، همکاري در روند توليد ماسک، کمک در ساخت و تکميل بيمارستان آيت اله خوانساري ، کمک در تهيه و تامين برخي از تجهيزات ، شروع به ساخت پايگاه مرکز اورژانس اصناف ،کمکهاي مومنانه، اقدامات بسيار مهم و بسزايي داشتند که نشان از حضور بسيار موثر ايشان در خط مقدم خدمت رساني به مردم عزيز مي باشد.

??اصناف و بازاريان عزيز با وجود رکود بازار، عزم جمعي و مشارکت لازم را در تعطيلي کسب و کار و بازارها داشتند و با شروع محدوديت ها از روز 25 مرداد ماه تمام قد پاي کار آمدند و گروه هاي شغلي مدنظر، کسب و کار خود را تعطيل نمودند.

??بر خود لازم ميدانم از تعامل و از خود گذشتگي خانواده بزرگ اصناف و بازاريان، پيگيري هاي روسا و هيئت مديره هاي اتحاديه هاي صنفي ونظارت بازرسان اصناف که در اين مدت مديريت خوبي داشتند و ضمن مديريت زنجيره تامين و توزيع کالا و خدمات، سلامت و نيازمنديهاي مردم را در اولويت خود قرار دادند صميمانه قدرداني و تشکر نمايم و آرزوي سلامتي، برکت و رونق در کسب و کار براي اين عزيزان شريف را دارم.

جمشيد زند
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي
نیمتا روزنامه های صبح کشور