کد مطلب : 74513 تاریخ مطلب : 1400/06/31

بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت هفته دفاع مقدس

بيانيه اتاق اصناف مرکز استان مرکزي به مناسبت هفته دفاع مقدس:
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، بيانيه اي از سوي اتاق اصناف مرکز استان مرکزي صادر شد .

متن بيانيه بدين شرح است :

بسمالله الرحمن الرحيم
يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرکُم وَيُثَبِّت أَقدامَکُم
گراميداشت هفته دفاع مقدس براي ملتي که عزت و عظمت خود را در سايه دفاع از ارزشهاي والاي اسلامي به دست آورده ، هميشه غرورانگيز است. ملت قهرمان و فداکار ايران اسلامي در طول 8 سال دفاع مقدس با ايماني قوي و با گام هايي استوار از نظام نوپاي اسلامي خود دفاع کرد تا به جهانيان ثابت کند که اين نظام در راستاي استمرار ولايت ائمه اطهار(ع) تحقق يافته است , وهماگونه که امام خميني ره فرمودند : ما مظلوميت خويش وستم متجاوزان را در جنگ به جهان ثابت نموديم . ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموديم .ما درجنگ حتي يک لحظه از عملکرد خود پشيمان و نادم نيستيم .ما براي اداي تکليف جنگيده ايم و نتيجه فرع آن بوده استو همچنان امام خامنه اي فرمودند : دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ايران است . جنگ ما يک گنجينه تمام نشدني و نمي از يم عاشوراست .
تلاقي اربعين حسيني و هفته دفاع مقدس گواهي است که با شعار هيهات من الذله» هيچ مسيري روشنتر از راه امام حسين (ع) براي مبارزه با ظلم و استکبار و بيداد نيست و راه ما نيز از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود. حماسهسازان دفاع مقدس با اراده هاي پولادين و انوار الهي ، فانوس هدايتي شدند که پاداش جاودانه آن افتخار واقتدار و سربلندي ملت ايران است.
فعالان صنفي استان مرکزي به عنوان سربازان کوچک دوران دفاع مقدس و همرزم امروز فعالان عرصه اقتصاد و مقابله با آسيب هاي اقتصادي و معنوي کرونا ، ضمن تکريم و تعظيم ياد و خاطره 411 شهيد اصناف استان مرکزي در سالگرد اين حماسه مقاومت و پيروزي بار ديگر ضمن بيعت مجدد با آرمان هاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي؛ پيروي از فرمايشات رهبري معظم انقلاب اسلامي و حمايت از دولت در راستاي تحقق شعار سال(توليد ، پشتيباني ها و مانع زدايي ها) گام برخواهند داشت.
ضمن آرزوي علو درجات براي امام راحل . و شهداي عزيز انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم؛ سالروز دفاع مقدس را که باعث عظمت و اقتدار ايران اسلامي گرديد؛ به خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان، آزادگان، رزمندگان و تمامي ايثارگران و به رهبر عظيمالشأن حضرت امام خامنهاي (مدظلهالعالي) خصوصاً تبريک و تهنيت عرض نموده و همگان را به درسآموزي از عزتآفريني و افتخارات و دست آوردهاي اين حماسه عظيم فراميخوانيم.دوران دفاع مقدس که از برجسته ترين افتخارات است در ياد ملت ايران خواهد ماند و سرافرازي و حماسه آفريني را در نسل هاي بعدي بر جاي خواهد گذاشت.

جمشيد زند
رئيس اتاق اصناف مرکز استان مرکزي
نیمتا روزنامه های صبح کشور